POS a POP produkty patří mezi jednu z nejefektivnějších metod propagace, neboť se soustřeďují na propagování výrobků, sortimentu či značky přímo v místě jejich prodeje, což jim umožňuje ovlivnit nákupní chování zákazníků. Mezi tyto produkty patří například podlahové stojany či pultové stojánky, dekorace v prodejně, letáčky a podobně. Cílem POS a POP produktů a materiálů je zvýšit povědomí o daném produktu či značce, informovat spotřebitele o jejich výhodách, a jsou také jedinou formou reklamy, která je spouštěčem impulzivního nákupu.
Aby byly tyto prvky opravdu efektivní, záleží především na jejich originalitě, precizním zpracování a vhodném umístění do prodejny. Nesplňují-li POS a POP materiály a produkty tyto požadavky, nebude výsledný efekt z tohoto druhu reklamních prvků maximálně účinný.
Požadovaných výsledků je tedy možné dosáhnout, budou-li prvky zvoleny relevantně dle propagovaného produktu a značky, budou-li kreativní a dokáží-li zaujmout cílovou skupinu zákazníků na první pohled. Stěžejními body jsou tedy návrh a následná výroba POS a POP prvků.
Design
Výrobě prvků musí předcházet pečlivě zpracovaný návrh, který bude dotažený do nejmenšího detailu. Každý návrh je potřeba pečlivě konzultovat se všemi složkami odborného týmu, díky čemuž se dosáhne technologické i nákladové proveditelnosti.
Jelikož se trendy neustále mění, je nutné vždy sledovat nejnovější technologické postupy, možnosti využití nejrůznějšího materiálu a současné módní vlivy.
Vývoj a výroba
Po grafickém návrhu designu, který klient schválí, je čas převést tyto návrhy do podoby plně funkčních vzorků. Po odsouhlasení navrhnutých produktů začíná výroba.
Chcete své zboží propagovat také na internetu, ale nezbývá vám na to dost času? Oslovte naše PPC specialisty, kteří vám pomůžou nastavit ziskové PPC kampaně a postarají se o váš online marketing.