Na čem závisí úspěšnost POS a POP produktů?

POS a POP produkty patří mezi jednu z nejefektivnějších metod propagace, neboť se soustřeďují na propagování výrobků, sortimentu  či značky přímo v místě jejich prodeje, což jim umožňuje ovlivnit nákupní chování zákazníků. Mezi tyto produkty patří například podlahové stojany či pultové stojánky, dekorace v prodejně, letáčky a podobně. Cílem POS a POP produktů a materiálů je zvýšit povědomí o daném produktu či značce, informovat spotřebitele o jejich výhodách, a jsou také jedinou formou reklamy, která je spouštěčem impulzivního nákupu.

Aby byly tyto prvky opravdu efektivní, záleží především na jejich originalitě, precizním zpracování a vhodném umístění do prodejny. Nesplňují-li POS a POP materiály a produkty tyto požadavky, nebude výsledný efekt z tohoto druhu reklamních prvků maximálně účinný.

Požadovaných výsledků je tedy možné dosáhnout, budou-li prvky zvoleny relevantně dle propagovaného produktu a značky, budou-li kreativní a dokáží-li zaujmout cílovou skupinu zákazníků na první pohled. Stěžejními body jsou tedy návrh a následná výroba POS a POP prvků.

Design

Výrobě prvků musí předcházet pečlivě zpracovaný návrh, který bude dotažený do nejmenšího detailu. Každý návrh, který provádíme pečlivě konzultujeme se všemi složkami našeho odborného týmu, díky čemuž dosáhneme technologické i nákladové proveditelnosti.

Jelikož se trendy neustále mění, nezapomínáme vždy sledovat nejnovější technologické postupy, možnosti využití nejrůznějšího materiálu a současné módní vlivy.

Vývoj a výroba

Po grafickém návrhu designu, který předáváme ihned klientovi ke schválení, jsme díky našemu technickému know-how připraveni převést tyto návrhy do podoby plně funkčních vzorků, které před výrobou vždy odzkoušíme. Po odsouhlasení námi navrhnutých produktů začínáme ihned vyrábět.

Hansen & Klein s.r.o.
Cejl 20
602 00 Brno
www.hansen-klein.cz

 

Fotografie